Få svar på de mest almindelige spørgsmål om blandt andet faktura, vilkår og levering.

Hvordan sporer jeg min forsendelse?

Når vi sender dine varer, får du en e-mail med et sporing link, så du kan følge din pakke. Hvis du følger linket, kan du se status på din pakke og hvor den befinder sig. Når din pakke er ankommet til udleveringsstedet, vil du modtage en underretning via sms, e-mail eller brev. Hvis din pakke er ankommet, men du mangler en underretning, kan du altid hente din pakke ved at tage dit forsendelses-ID, som står i linket. Hvis du har valgt hjemmelevering, vil din pakke blive leveret direkte til dit hjem.

Hvor finder jeg min faktura?

Din faktura sendes til din e-mail-adresse 1-3 dage efter købet er gennemført. Hvis du ikke kan finde din faktura, kan du logge ind på Klarna med bankid for at se din faktura.

Hvilken golfbold passer bedst til mig?

Vi har en meget god og enkel guide, der hjælper dig med at finde den rigtige golfbold. Tjek den gerne ud her Vælg den rigtige golfbold
paymentOrdre og betaling

Hvordan handler jeg hos jer?

Gå ind på et produkt. Tryk på 'Læg i indkøbskurv' inde på produktsiden og gå derefter til kassen. I kassen indtaster du dine personlige oplysninger og vælger en leveringsmulighed. Tryk derefter på 'Til betaling' nederst i kassen. Vælg derefter betalingsmulighed og afslut din ordre. Når din ordre er afsluttet, får du en ordrebekræftelse sendt til din e-mail-adresse.

Hvor finder jeg min faktura?

Din faktura sendes til din e-mail-adresse 1-3 dage efter købet er gennemført. Hvis du ikke kan finde din faktura, kan du logge ind på Klarna med bankid for at se din faktura.

Hvilke betalingsmuligheder er der?

I samarbejde med Svea Økonomi tilbyder vi betalingsmulighederne Swish, Kort, faktura (14 dage), bankoverførsel og delbetaling.

Hvad koster fragten?

Fragten koster 49 DKK, hvis du handler varer for under 600kr. Ved køb over 600dkk er det altid gratis fragt.

Kan jeg ændre min ordre?

Hvis vi endnu ikke har nået at sende din ordre afsted, kan vi altid ændre den. Kontakt vores kundeservice for mere hjælp.

Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse?

Efter gennemført bestilling sendes der altid en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. Mangler du en ordrebekræftelse, kan det skyldes, at du har indtastet forkert mailadresse. Tjek også din spammappe, nogle gange ender mails der.
local_shippingLevering

Hvornår sender I min pakke?

Alle bestillinger, der foretages før kl. 12:00 på en hverdag, sendes altid samme dag. Bestillinger, der foretages om eftermiddagen, aftenen eller i weekenden, sendes den følgende hverdag.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er normalt 1-2 hverdage. Hvis du foretager en bestilling på en hverdag før kl. 12:00, har du ofte din pakke allerede dagen efter.

Hvordan sporer jeg min forsendelse?

Når vi sender dine varer, får du en e-mail med et sporingslink til vores samarbejdspartnere Postnord og DHL. Hvis du følger linket, kan du se status på din pakke og hvor den befinder sig. Når din pakke er ankommet til udleveringsstedet, får du en advisering via sms, mail eller brev. Hvis din pakke er ankommet, men du mangler en advisering, kan du altid hente din pakke ved at medbringe dit forsendelses-ID, som står i linket.

Jeg har ikke modtaget min pakke.

Start med at tjekke din e-mail, har du modtaget en mail fra Postnord eller DHL, hvor du kan spore din pakke? Hvis du har modtaget en mail, kan du spore din pakke og se, hvor den befinder sig. Hvis pakken er ankommet til udleveringsstedet, men du mangler en advisering, kan du medbringe dit forsendelses-ID, som står i linket, og hente din pakke. Hvis det ikke hjælper, kan du kontakte vores kundeservice.

Min pakke er blevet sendt tilbage til jer.

Hvis pakken ikke hentes inden 14 dage fra den når udleveringsstedet, vil pakken blive sendt tilbage til os. En eventuel opkrævning kan forekomme for at dække forsendelsesomkostningerne frem og tilbage samt håndteringen af forsendelsen. Kontakt kundeservice for mere information.
sentiment_satisfied_altÅbent køb

Hvad betyder 90 dages åbent køb?

Vi tilbyder dig åbent køb i 90 dage, og du behøver ikke betale noget for at sende din vare tilbage til os. Vi dækker forsendelsesomkostningerne. Varen skal sendes tilbage i væsentligt uændret tilstand, ellers gælder fortrydelsesretten ikke. Kontakt vores kundeservice for mere information

Gælder åbent køb, hvis emballagen er åbnet?

Åbent køb gælder også, hvis en emballage er åbnet. Hvis du finder en fejl på produktet, du har købt hos os, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal vi sende et returseddel til dig. Kontakt vores kundeservice for mere information.

Hvordan reklamerer jeg en vare?

En defekt eller beskadiget vare skal reklameres inden for 14 dage. Varen skal sendes tilbage i væsentligt uændret tilstand. Kontakt vores kundeservice for mere information.
help_outlineAndre spørgsmål

Hvilken golfbold passer bedst til mig?

Vi har en meget god og enkel guide, der hjælper dig med at finde den rigtige golfbold. Tjek den gerne ud her Vælg den rigtige golfbold.

Hvilken klasse skal jeg vælge?

Tjek vores klasse side, som nemt beskriver, hvordan vores forskellige klasser er opbygget: Til Vores klasser.

Skal jeg have en konto for at handle?

Nej, du behøver ikke have en konto hos os for at handle. Det er muligt at handle direkte i kassen uden en konto. Den eneste fordel ved kontoen er, at du kan se din historik over tidligere køb.

Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min konto?

Alle konti oprettet før år 2020 virker ikke. Vi anbefaler derfor, at du opretter en ny konto eller handler som gæst i kassen. Hvis du oprettede din konto i 2020 eller senere, men ikke kan logge ind, skyldes det sandsynligvis, at du angiver forkerte loginoplysninger.

Køber I golfbolde fra private personer?

Vi køber golfbolde fra private personer, der samler bolde. Kontakt os gerne, hvis du er interesseret i at sælge bolde til os, så diskuterer vi nærmere.

Har I en fysisk butik?

Hvis du ønsker at handle direkte hos os, kan du komme forbi vores lagerlokale i Vårgårda. Vores åbningstider er 07-14:00 alle hverdage.

Fandt du ikke, hvad du ledte efter?

Kontakt vores kundeservice

kundeservice@njgolf.dk

Vi svarer inden for 24 timer (Hverdage)

+46 322-30 02 68

Hverdage: 07:00 - 14:00